Известие

Collapse
No announcement yet.

Темп. датчик или друго? Много е зле !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Темп. датчик или друго? Много е зле !

    Имам грандиозен проблем с бегачката....1.8 бензин е,когато я запаля студена на празен ход работи перфектно,но подам ли дори и малко газ не може да се изфорсира и дори падат оборотите,подпуква откъм смукателния колектор и много трудно се форсира...само ако подам няколко пъти плавно газ,стигне ли малко по-високи обороти като че отведнъж отпушва и се форсира,но когато качи към 5000 оборота пак прекъсва...абсолютни показатели за бедна смес,загрее ли малко се оправя до някъде обаче,започва да поема в ниските но във високите не иска,и е адски мудна...само моментни проблясъци отвреме на време като успее да се изфорсира малко по-нормално....все едно отпушва изведнъж...забелязвам,че температурата понякога в градско си минава 90 градуса а перката не включва...възможно ли е температурния датчик да лъже моторния компютър и от там да идва и проблема с вървенето....кабели,бобини,свещи са ок....ламбдата не е в ред,но и преди си беше така,но колата вървеше много по-добре от сега,газ няма и никога не е имала ! 156 1.8 TS 98год. е колата !

  • #2
    Колега, проблема ти е в дебитомера според мен. Опитай да го почистиш и пак я пробвай, ако няма ефект - сменяй го и след това и направи една адаптация
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #3
      Забравих да кажа,че дебитомера го гледах преди няколко месеца с тестер и се държеше перфектно...въпреки това го почистих със специален обезмаслител както е указано в един от линковете във форума,и колата вървеше перфектно...след няколко месеца обаче,започна леко по леко да прави тези номера със забиването и сега дойде момента в който е непоносима за каране,с моя човек разглобихме шината с бобините и открихме пробили лули естествено,вече всичко е оправено по високото,но този проблем си остана...не случайно се съмнявам в температурен датчик защото перката не включва,а колата е на 110 С и съм сигурен че трябваше да включи,при откачен датчик работи постоянно....авириен режим предполагам,релето за перката го прегледахме и е добре,климатика не я пуска защото няма фреон....и така,друго не се сещам за момента Забравих да кажа,че смених и големите свещи,както и ангренаж,пистов,всички ролки,водна помпа....зацепването е правено без пети и разхлабване на колелата на валовете,но е центрована точно,пали без проблем,държи празен ход стабилно със спокойни обороти....точно както преди смяната !
      Last edited by Beretta; d.m.y г., 12:54.

      Comment


      • #4
        На дигностика датчика какво показва? На 98 градуса пуска първа степен по принцип на 104 или 106 по спомен пуска 2-ра.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Там е проблема,че не съм я карал на диагностика защото сега живея в град в,който просто нямам доверие на никой майстор,като изключа само един човек,който ми е и добър приятел,но за съжаление той няма апаратура за самодиагностика,а нямам 30лв за даване,само да ми закачат компа и да си видя грешките и показанията на датчика примерно

          Comment


          • #6
            А имаш пари за датчик да го смениш и да не е от него
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Като загаворихме за датчик си спомних,че имаше няква одисея като някой си купи после се оказва че със стария е по-добре ама не помня за кой датчик ставаше дума....дали не беше за онзи за таблото....можете ли да ми препоръчате какъв да взимам или да не взимам,доколкото разбрах се води консуматив и няма да е лошо да се смени...все пак и перката не ми тръгва...някой ако се е опарил от менте марка или е имал подобни проблеми нека сподели !

              Comment


              • #8
                EPS не си купувай.

                Вземи си BOSCH, но е скъп. Първо диагностика. Ако имаш инфраред термометър можеш и с мултимер да измериш съпротивлението на датчика и да разбереш колко градуса показва. В аутодата например можеш да се ориентираш какво трябва да бъде съпротивлението при различната температура.

                С два датчика ли си?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Ами трябва да съм с два,защото този на термостата е с два пина,ако е един трябва да е комбиниран и да бъде с 3 или 4 пина предполагам..

                  Comment


                  • #10
                    Точно така. Трябва да се провери този на термостата.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Моя човек има Аутодата,ще се хванеме да мериме утре,а с мултицет с термодвойка няма ли да хванеме точна температура на термостата?

                      Comment


                      • #12
                        Колега, аз имах подобни проблеми на твоите, но и перката ми се включваше и изключваше когато си поиска смених датчика и прекъсването на студено и перката се оправиха моят е от тези с 3 пина. Успех!

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря колега...надеждите да мина само с датчик се увеличиха след твоя пост,дано да се оправи

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Beretta Покажи съобщение
                            Благодаря колега...надеждите да мина само с датчик се увеличиха след твоя пост,дано да се оправи

                            Дано да имаш късмет и да излезе той - стискаме палци
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment

                            Working...
                            X